کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام

ساخت وبلاگ

راههای ساده و راحت کسب درآمد اینترنتی

۱. استارتاپ راه‌اندازی کنید

فرصت‌های زیادی وجود دارند و اگر بتوانید سرویس یا ابزار آنلاینی راه‌اندازی کنید که بتواند نیازی پرتقاضا را برطرف کند، قادر خواهید بود تا کسب‌و‌کاری باارزش ایجاد کنید. البته راه اندازی کسب و کار نیازمند توجه، تلاش و البته منابع مالی است.

برخلاف سایر کسب‌و‌کارها، انواع استارتاپ ها با چالش‌های خیلی بیشتری روبه‌رو هستند. مهم‌ترین چیزی که قبل از شروع به آن نیاز ندارید یک مسئله است. مردم به چه چیزی نیاز دارند که درحال‌حاضر به آن دسترسی ندارند؟ چه راه‌حلی وجود دارد که شما می‌توانید آن را بهبود دهید؟ این اساس استارتاپ های موفق است.

وقتی مسئله یا نیاز موردنظر را پیدا کردید، باید ایده‌ی خود را اعتبارسنجی کنید و مطمئن شوید که مشتریانی وجود دارند که برای راه‌حل شما پول پرداخت کنند.

معنای این مرحله ساختن کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) است تا به کمک آن بتوانید از مشتری‌ها بازخورد بگیرید و بازار را برای عرضه‌ی محصول تست کنید. همچنین باید هزینه‌های تولید، عرضه و حاشیه‌ی سود خود را نیز محاسبه کنید.

البته شما برای ایجاد پول به خود پول نیاز دارید. گاهی اوقات هزینه‌ی راه اندازی استارتاپ بالاست. بعد از به پایان رساندن مرحله‌ی اعتبارسنجی، راه‌های مختلفی برای جذب سرمایه گذار اولیه وجود خواهد داشت.

هنگامی که به مرحله‌ی رشد رسیدید، باید همه‌ی توجه‌تان روی جذب مشتری بیشتر، جذب سرمایه‌ی بیشتر و رشد کسب و کار متمرکز باشد.

۲. اپلیکیشن بسازید

درحال‌حاضر، تقاضای زیادی برای اپلیکیشن‌های مفید وجود دارد. دو روش اصلی برای کسب درآمد آنلاین از طریق ساخت اپلیکیشن وجود دارد:

اولین راه از طریق ایجاد استارتاپ است، در این روش شما ایده‌ای را به اپلیکیشن تبدیل می‌کنید. شما این ایده را اعتبارسنجی می‌کنید و برای بهبود آن پول جمع‌آوری می‌کنید تا توسعه‌دهنده استخدام کنید و محصولی مقیاس‌پذیر ایجاد کنید

اگر همه‌ی کارها را درست انجام داده باشید، می‌توانید محصول خود را روی بازارهای اپلیکیشن همچون گوگل پلی، کافه بازار و … قرار دهید و هر بار که فردی اپلیکیشن شما را دانلود می‌کند پول درآورید.

دومین راه که ارزان‌تر هم هست، این است که خودتان اپلیکیشن موردنظرتان را توسعه بدهید. این روش به زمان بیشتری نیاز دارد، اما شما می‌توانید با قابلیت بوت استرپ (Bootstrap) برای توسعه‌ی نرم افزارها، مالکیت بیشتری روی محصول داشته باشید.

۳. یک فروشگاه مجازی ایجاد کنید و محصولات فیزیکی بفروشید

این یکی از قدیمی‌ترین روش‌های درآمدزایی آنلاین و راه موفقیت در کسب درآمد است. سازمان‌های زیادی کسب‌و‌کار خود را به این صورت ایجاد کرده‌اند. شما چندین انتخاب دارید:

محصولی فیزیکی ایجاد کنید که مردم به آن علاقه دارند

محصولات را با قیمت ارزان بخرید، بسته بندی محصولات را تغییر بدهید و با محصولات‌ دیگر ترکیب کنید و با قیمت بالاتر بفروشید.

وب‌سایتی با مخاطبان خاص درست کنید و از سیستم همکاری در فروش با سایر کسب‌و‌کارها استفاده کنید

در این سیستم شما محصول یک شرکت دیگر را در وب‌سایت خود می‌فروشید. اگر بتوانید محتوای باارزشی را برای کاربرانی که به‌دنبال اطلاعات محصولی خاص هستند، تهیه کنید و سپس آنها را به جایی که بتوانند آن را بخرند هدایت کنید، می‌توانید از هر فروش درصد دریافت کنید.

هر چند این روش برای رسیدن به درآمد، زمان و تلاش زیادی می‌طلبد، اما اگر توانایی تولید محتوای باکیفیت را داشته باشید، منبع خوبی برای درآمدزایی آنلاین خواهد بود.

۴. به فریلنسری بپردازید

آزادکاری همواره یکی از ایده های کسب درآمد اینترنتی پرطرفدار آنلاین کاربران بوده است .اگر مهارتی مثل مهارت نوشتن، طراحی، توسعه‌ی وب، بازاریابی، مدیریت پروژه و …دارید، یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای درآمدزایی، فریلنسری است.

مشتری‌های زیادی برای این کار وجود دارند. برای شروع، میزان تقاضا برای مهارت‌تان را بسنجید. می‌توانید از بسترهای آنلاین زیادی برای پیدا کردن این موقعیت‌های کاری و تبدیل شدن به فریلنسر موفق استفاده کنید.

۵. مشاوره‌ آنلاین ارائه بدهید

درست مثل کار فریلنسری، می‌توانید دانش خود را بفروشید. اگر بتوانید در نقش یک متخصص ظاهر شوید، می‌بینید که مردم زیادی وجود دارند که می‌خواهند برای زمان شما پول بپردازند.

همچنین می‌توانید مهارت و تجربه‌ی خود را در قالب برنامه‌ای خلاصه کنید. این مدل درآمدزایی از مقیاس‌پذیری بیشتری برخوردار است.

۶. دوره‌های آنلاین ایجاد کنید

اگر در زمینه‌ی خاصی متخصص هستید، می‌توانید دانش خود را به‌صورت دوره‌های آموزشی به فروش برسانید. این دوره‌ها می‌توانند در قالب کتاب الکترونیک ارائه شوند و درآمد زیادی ایجاد کند. درآمد حاصل از این دوره‌ها، درآمد غیرفعال است؛ یعنی فقط برای ایجاد آن زمان صرف می‌کنید و بعد با کمی بازاریابی شاهد درآمدزایی خواهید بود.

۷. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

شما می‌توانید از طریق تبلیغات، درآمدزایی کنید. پس هرچه بازدید بیشتری داشته باشید درآمد شما هم افزایش خواهد یافت. اغلب کانال‌های موفق به دو طریق درآمدزایی می‌کنند:

۱. محتوای آموزشی: مردم همیشه می‌خواهند که ساده‌ترین روش را برای یادگیری بیشتر یک مهارت بیاموزند.

۲. محتوای سرگرمی: بررسی محصولات، برنامه‌های کمدی، معرفی بازی‌های ویدئویی و … که می‌توانند برای سرگرم کردن مردم مورداستفاده قرار بگیرند.

۸. پادکست ضبط کنید

پادکست‌ها بسیار پرطرفدار هستند، چرا که اغلب افراد زندگی پرمشغله‌ای دارند و گوش دادن، راه راحت‌تری برای دریافت محتواست. البته به دست آوردن مخاطب از این طریق کمی طول می‌کشد، اما فرصت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد.

۹. کار پاره‌وقت پیدا کنید

اگر بخواهید که کاملا به‌صورت آنلاین کار کنید فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد. شرکت‌ها و استارتاپ‌های زیادی هستند که می‌خواهند کارمندان دورکار داشته باشند. بعضی از این کارهای دورکاری مثل پشتیبانی مشتری حتی نیازمند مهارت‌های زیادی هم نیست.

۱۰. در اینستاگرام تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید

درباره‌ی اینفلوئنسر مارکتینگ چقدر اطلاعات دارید؟ یادگیری اصول و شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام می تواند در این زمینه کمک زیادی کند. اگر بتوانید با کمک روش های افزایش فالوئر در شبکه های اجتماعی و … در اینستاگرام دنبال‌کننده‌های زیادی برای خود دست‌وپا کنید، می‌توانید درآمد خوبی هم به دست آورید. برند های بزرگ و حتی استارتاپ‌ها، مبالغ بسیاری برای این کار می‌پردازند تا بتوانند در دید مخاطبان قرار بگیرند.

۱۱. خانه‌ی خود را به‌صورت موقت اجاره دهید

شما می‌توانید بخشی از آپارتمان یا تمام آن را از طریق سرویس‌هایی مثل اسکان‌یار یا دهگردی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی اجاره دهید. البته باید همیشه در دسترس مهمان‌ها باشید تا بتوانید از آنها پذیرایی کنید.

۱۲. به ثبت اطلاعات برای شرکت‌ها بپردازید

اگر از مهارت تایپ کردن سریع برخوردارید، می‌توانید برای وب‌سایت شرکت‌ها، شروع به وارد کردن آنلاین اطلاعات کنید.

۱۳. به خریدوفروش دامنه‌ی اینترنتی بپردازید

این کسب‌و‌کار چندین سال است که وجود دارد. با اینکه نام‌های خوب زیادی ثبت شده‌اند، اما می‌توانید همچنان نام‌های دیگری را با قیمت ارزان ثبت کنید و بعدا آنها را با قیمت بیشتری بفروشید.

۱۴. تبدیل به یک مربی ورزشی آنلاین شوید

اگر دانش خوبی در زمینه‌ی تناسب اندام دارید و از کاریزما هم برخوردارید، می‌توانید به‌صورت آنلاین و پاره‌وقت کار کنید. وقتی شهرت شما بیشتر شد می‌توانید این کار را به‌صورت تمام‌وقت انجام دهید.

۱۵. کار ویرایش ویدئو انجام دهید

تعداد ویدئوها در حال افزایش است و اغلب مردم به‌دنبال افراد حرفه‌ای در این زمینه می‌گردند. اگر مهارت کافی دارید می‌توانید به‌آسانی در این زمینه پول در بیاورید.

۱۶. وب‌سایت آماده بخرید

وب‌سایت‌ها خیلی شبیه به سهام هستند. خیلی‌ها به درد نمی‌خورند، اما بعضی‌ها می‌توانند پول زیادی ایجاد کنند. خرید وب‌سایتی که ایده‌ای قوی برای درآمدزایی دارد، راه جالبی برای ایجاد درآمد آنلاین است. می‌توانید این وب‌سایت‌ها را در آینده به امید بالا رفتن ارزش‌شان خریدوفروش کنید. البته اصول بلاگ نویسی برای کسب درآمد می تواند در این زمینه و نیز افزایش کسب درآمد از اینترنت موثر باشد.

۱۷. مشاوره‌ی بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای کوچک

اگر در زمینه‌ی بازاریابی، سئو و فرایند فروش محصولات تجربه دارید، می‌توانید این مهارت را در اختیار کسب و کارهای کوچک قرار دهید. اگر بتوانید در زمینه‌ی سئوی محلی برای کسب‌وکارهای محلی فعالیت کنید، شانس بالایی برای درآمدزایی خواهید داشت. کسب‌وکارها‌ همیشه به‌دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : کسب درآمد آسان ,شیوه مختلف کسب پول , راه اندازی کسب و کار ,همکاری در فروش , , نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 175 تاريخ : جمعه 23 آبان 1399 ساعت: 23:32

راههای ساده کسب درآمد از طریق اینترنت
شیوه و راههای کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد است ولی در اینجا به چند نمونه از مهم ترین شیوه های کاربردی و آسان کسب درآمد از اینترنت اشاره می کنم:

فروش محصولات فیزیکی برای کسب درآمد اینترنتی

شما دوست عزیز نیازی نیست که سرمایه عظیمی و هنگفتی داشته باشید تا بتوانید فروشگاه اینترنتی شبیه بامیلو، دیجی کالا و مدیسه راه‌اندازی نمایید. به راحتی بعد از اینکه توان راه‌اندازی وب‌سایت را پیدا کردید؛ می‌توانید با بنکدارهای یک حوزه‌ صحبت کنید، عکس‌های محصولات را واقعی نه فتوشاپی را قرار بدهید. بحث Delivery تنها مزیت رقابتی پر قدرتی است، واقعا می‎تواند در تهران و استان‎های بزرگ خیلی مهم هست.

بنابراین بعد از اخذ سفارش چه در سایت، چه در تلگرام و چه در اینستاگرام آن را در کمترین زمان به دست مشتری برسانید. شما باید به این موارد به دقت توجه کنید که من چه ضعفی را دارم در بازار به مزیت رقابتی تبدیل می‌کنم. در شرایط فعلی افرادی موفق هستند که بتوانند فروشنده و مارکتیر خوبی باشند. یعنی الان بحث تامین سرمایه و خیلی موارد دیگه کلا از بین رفته است.

ما در زمستان اقتصادی کسب و کارهایی که مارکتینگ و فروش بلد باشند دوام خواهند آورد. پس برای شروع کسب درآمد از اینترنت از همین الان اقدام کنید چون فردا دیر است.

بنابراین برای موفقیت در این حرفه

فقط فروش را یاد بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ را خوب یاد بگیرید.
مدیریت ارتباط با مشتری را بهش مسلط شوید.
فروش تلفنی را به ان مسلط شوید.
سیستم ارسال سفارش قوی را ایجاد نمایید.
کمپین خرید را به درستی تدوین و اجرایی کنید.
حساسیت مشتریان بازار هدف را کاملا تشخیص و برایش برنامه‌ریزی کنید.
دانش مشتری از محصولات و خدمات‌تان را مدیریت کنید.
و ده‌ها مورد دیگر

اینها مواردی هستند که قبل از شروع این نوع فروشگاه اینترنتی باید رعایت بکیند.

کسب درآمد از طریق فروش محصولات آموزشی و دانلودی

در ایران یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت، تولید و فروش محصولات آموزشی دانلودی است. درآمد قابل توجه افراد در این عرصه حایز اهمیت است. اگر شما فردی هستید که در یک حوزه می‌توانید به صورت تخصصی اطلاعات خوبی را تولید کنید، حتما فروش زیادی را نصیب شما خواهد کرد.

یکی از کسب و کارهای اینترنتی که رکود هیچ تاثیری روی آن ندارد؛ خدمات آموزشی است. چون به گستردگی زیادی از مخاطبان واقعی دسترسی دارد. در این حالت مشتری به محض پرداخت آنلاین می‌تواند آن دوره آموزشی را دانلود کند. دیگر منتظر رسیدن بسته آموزشی از طریق پست نخواهد بود.

مدیر آینده هم در کنار کارهای تخصصی از طراحی وب‌سایت تا اپ اندرویدی، آی او اس برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، مشاوره تخصصی مارکتینگ و فروش،  بخشی از فعالیت خود را به تولید محتوای آموزشی اختصاص داده است. هدف ما کمک به شما دوستان برای فروش محصولات و خدمات آموزشی در حیطه تخصصی و علاقه خود است. ناگفته نماند که حتی یک تعمیرکار لوازم خانگی و مشاور املاک هم تجربه حودش را به فرمت‌های مختلف ارایه دهد.

انواع محصولات دیجیتالی و دانلودی:
محصولات آموزشی دانلودی
افزونه‌ها، قالب وردپرسی
فایل‌های آماده فتوشاپ
اسلایدهای آماده پاورپوینت
فایل طراحی UI قالب‌های اپلیکیشن و سایت
فایل‌های صدا سازی
قالب‌های آماده افتر افکت
و صدها مورد دیگر

تولید محتوا در کسب درآمد اینترنتی

هر فردی که در یک حوزه تحصیلات آکادمیک دارد می‌تواند، به صورت تخصصی در قالب‌های مختلف سفارش تولید محتوا برای کسب درآمد نماید. شما با شناسایی نیاز افراد در جامعه آنلاین می‌توانید با ساده‌سازی مطالب، محتوای مختلفی را در اختیارشان قرار دهید.

برخی از قالب‌های تولید محتوا

در قالب مقاله‌
پادکست
ویدیو
اینفوگرافیک
اسلاید
کتاب صوتی
کتاب الکترونیکی
چکیده کتاب
چک لیست
جزوات

تولید محتوا برای یک سایت، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام برای کسب درآمد از اینترنت بسیار مناسب است. همچنین اکثرا مدیران وب‌سایت‌های آموزشی در فروش محصول‌شان همیشه مشکل دارند. شما می‌توانید با بازاریابی محتوا به این افراد کمک نمایید، تا بهتر بتوانند محصول و خدمت‌شان را ارایه دهند.

تولید محتوای هدفمند مثل سایت متمم هم که با عضویت ماهانه شما می‌توانید از مقالات این وب‌سایت استفاده نمایید. روش‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد که شما خواهید توانست از آن بهره‌مند شوید.

فریلنسری یا آزادکاری روشی متفاوت در کسب درآمد

در فریلنسری شما بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توانید پروژه‌های مورد علاقه خودتان را انجام دهید. این افراد معمولا در یک حوزه کاری مثل طراحی گرافیک، طراحی اپ و وب‌سایت، ترجمه،تایپ فعالیت می‌کنند. خیلی از این افراد حتی سایت ندارند و در منزل شخصی‌شان به فریلنسینگ مشغول هستند. با هر تخصصی می‌توانید برای رفع نیاز افراد دیگر با دریافت دستمزد از اینترنت کسب درآمد کنید.

یک مترجم با استفاده از سایت‌هایی مثل worldtranslate.net می‌تواند شروع نماید. با تعیین سطح و ارتقا دانش‌تان در یک حوزه می‌توانید به موفقیت بیشتری دست پیدا کند.  از کتاب، مقاله، ویدیو، صوت و هر فرمت آموزشی دیگری می‌توانید در این ترجمه استفاده نمایید. اما من همیشه به افراد در دوره‌ها اشاره می‌کنم که یک حوزه تخصصی را انتخاب نمایند.

طراحی وب سایت با وردپرس را اگر آشنایی کامل دارید. الان خیلی از وب‌سایت‌ها با استفاده از مدیریت محتوای وردپرس ایجاد شدند. الان هم خیلی از افراد به دنبال یک وب‌سایت هستند که این می‌تواند گزینه خوبی باشد. در قالب طراحی اختصاصی هم برای این وب‌سایت‌ها اگر تبحر خاصی دارید؛ گزینه خوبی است.

فریلنسرهایی که توان طراحی گرافیک و UI خوبی را دارند؛ می‌توانند به این شغل اینترنتی بپردازند. از سایت، کاتالوگ، کتاب الکترونیکی تا طراحی لوگو هم می‌توانید برای کارفرمایان انجام دهید.

البته در مقاله فریلنسر کیست توضیحات جامعی را دادم که توصیه می‌کنم آن را هم مطالعه نمایید. برخی از مقالات را در انتهای همین صفحه قرار می‌دهم که به آن‌ها دسترسی داشته باشید.  البته سایت‌های مثل پونیشا می‌توانید سر بزنید.

تبلیغات آنلاین

معمولا خیلی از دوستان همراه مدیر آینده فکر می‌کنند که این روش بهترین روش کسب درآمد اینترنتی است. بله واقعا هم درآمد اینترنتی بالایی را ایجاد می‌کند. مثلا یک میلیراد تومان در ماه و رقم قابل توجهی است. اما یک مشکل اصلی و اساسی دارد که شما باید نویسن‌های حرفه‌ای برای مقالات سایت جذب کنید. یافتن چنین افرادی که در حوزه متخصص و نویسنده قاهری باشند به این سادگی نیست.

در این حالت معمولا وب‌سایت‌هایی با رتبه الکسای زیر ۸۰۰ می‌توانند با رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری و تبلیغات محتوایی سعی می‌کنند درآمد بیشتری را جذب نمایند. درآمدهای پنهان زیادی را دارند مثلا فرض کنید که تمامی کارکنان آن از یک گوشی و برند خاص استفاده کنند. در تهیه چنین گزارش‌هایی خیلی حرفه‌ای عمل می‌کنند تا افراد شک نکنند که تبلیغات است.

البته در این روش هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی سایت واقعا خیلی هزینه‌بر است. نوشتن محتوای اصل و حفظ رتبه هم در گوگل دردسرهای خاص خودش را دارد. اگر توانایی مدیریت چنین وب‌سایت‌هایی را دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید.

کسب درآمد اینترنتی از تلگرام

بی اغراق تلگرام یکی از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌ها هست. با اینکه دسترسی از داخل بلوکه شده است؛ باز هم مخاطبان خودش را تا حدود زیادی توانسته است؛ حفظ کند. قشر نوجوان تا سالمند در تلگرام عضو هستند. از همین رو فرصت‌های شغلی زیادی توانسته برای افراد فراهم کند. بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کار برای کسب درآمد به سراغ آن می روند.

کسب و کارهای تلگرامی منظورمان کانالهای تولید محتوا و تبلیغات نیست  چون راههای کسب درآمد از تلگرام بسیار زیاد است. خیلی از افراد فعال در یک حوزه توانستند در تلگرام با هدف قرار دادن مشتریان خاص به درآمدهای خوبی در آن برسند. کسب و کارهای آنلاینی که در موضوعات مختلف به ارائه خدمات و یا محصول می‌پردازند.

یکی از طاقت‌فرساترین روش‌های کسب درآمد است؛ ولی بازدهی بالایی در جذب مخاطب دارد. شما می‌توانید به جای کانال داشتن با استفاده از پنل‌های تبلیغاتی، به جذب تبلیغات بپردازید و درامد خوبی را می‌توانید ایجاد کنید.

چون افزایش ممبر، بازدید و از آن گذشته حفظ مخاطب رد یک کانال واقعا سخت است. مگر اینکه بخواهید یک حوزه خاص را پوشش بدهید. در این صورت است که شما می‌توانید به یک موفقیت‌هایی دست پیدا کند. توصیه‌ام در این زمینه استفاده از روش پربازده نوتیفیکیشن است. باعث افزایش سریع ممبر خواهد شد. هزینه ممبر واقعی یک پنجم ممبر اختیاری است.

ریزش در ممبر اجباری خیلی زیاد است. روش‌های زیادی برای درآمدزایی در تلگرام وجود دارد. که در پکیج هم به برخی از آن‌ها اشاره خواهم کرد.

درآمد اینترنتی از اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر مخاطب با اشتراک گذاری عکس و فیلم است. مهمانی، غذا، مسافرت، کافه و لحظات خوب خود را با یکدیگر شریک می شوند. افراد به راحتی برای آنها هزینه می کنند و همین دلایل ساده، اینستاگرام را به یکی از بهترین شبکه های اجتماعی تبدیل کرده و افراد می توانند به رونق کسب و کار اینترنتی با اینستاگرام فکر کنند. روش های زیادی در اینستاگرام وجود دارد که افراد می توانند از آن برای رونق کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند:

فروش مستقیم
تبلیغات
برندسازی
خرید و فروش پیج، فالوور و لایک
تولید محتوا
اینفلوئنسر

البته بازاریابی و فروش با اینستاگرام قواعد خاصی دارد که شما باید رعایت کنید. در اینستاگرام و تلگرام نرخ تبدیل چیزی در حدود یک در هزار است. نرخ تبدیلش نسبت به خیلی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ پایین است. بنابراین باید روی آن برنامه خاصی ایجاد کنید تا بتوانید با تولید ویدیوی ویرال به موفقیت برسید.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

الان برای کسانی که سریع می‌خواهند به نتایج مالی برسند؛ استفاده از سایت‌هایی مثل آپارات، دیجی کالا و شبکه‌های اجتماعی ویدیویی هست. بنابراین فقط با همکاری در فروش دیجی کالا که فقط با زدن یک پیج اینستاگرامی یا کانال تلگرامی شروع خواهد شد. اگر کانال ویدیو‌های شما در آپارات بتواند بازدید خوبی را جذب نماید. شما تنها با ثبت‌نام در شبکه درآمدی آپارت خواهید توانست به درآمدهای خوبی دست یابید.

البته داریم در مورد ایده‌های ساده کسب درآمد اینترنتی صحبت می‌کنیم. مثلا اگر شما توانایی طراحی قالب سایت وردپرسی را داشته باشید. می‌توانید از طریق فروش آن در مارکت پلیسی چون ژاکت به درآمدهای خوبی برسید. پس بستگی به خود شما دوستان عزیزم دارد که بخواهید چطور این مسیر درآمدزایی را شروع نمایید.

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

دوستان عزیزی هم که در خارج از ایران هستند هم می‌توانند باز به راه‌های مختلفی کسب درآمد دلاری داشته باشند.  اگر هم در داخل ایران به دنبال درآمد دلاری هستید حتما مشکل دریافت درآمد ارزی را بتوانید حل بکنید. صد در صد از طریق سایت‌های زیادی به درآمدهای دلاری خواهید رسید. از جمله آنها می‌توان به سایت‌هایی چون :

یوتیوب
گوگل ادسنس
ان وتو
فایورز
فریلنسر
همکاری در فروش

اشاره کرد. بنابراین شما با توجه به استعدادهای کنونی و علایق‌تون می‌توانید مسیر درآمدزایی را برای خودتان فراهم سازید. الان خیلی از ایرانی‌های مقیم کشورهای خارجی هستند که حتی با آپلود فیلم‌های مختلف سینمایی توانستند درآمدهای خوبی را از یوتیوب به دست بیاورند.

روز به روز هم به امکانات یوتیوب خیلی افزوده می‌شود که بتوانید درآمدهای زیادی را ایجاد نمایید. پس فقط کافی است که این مسیر را شروع نمایید. البته بهترین روش کسب درآمد از اینترنت را می‌توان به فروش محصول و خدمات خودمان یا دیگران بپردازیم.  پس کسانی که بخواهند نتایج متفاوتی را برای خودشان در دنیای دیجیتال رقم بزنند؛ قول می‌دهم که به راحتی چنین مسیری برای هر شخصی با هر میزان توانایی فراهم است.

نتیجه‌گیری از کسب درآمد اینترنتی واقعی

بهترین روش برای کسب درآمد از اینترنت در خانه متناسب با تجربیات‌تان، تخصص و رشته مورد علاقه‌تان شروع کنید. شیوه های کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار بسیار زیاد است و باید با توجه به تخصص خود یکی یا چند روش کسب پول از اینترنت را انتخاب کنید. تمامی بخش‌ها تا انجا که می‌شد خدمت شما دوستان معرفی شد. ولی در پایان هم تاکید می‌کنم که بازاریابی و تولید محتوا را فراموش نکنید. با تلاش مستمر در زمینه استراتژی تولید محتوا می‌توانید به موفقیت‌های بیشتری دست یابید.

روش های کسب درآمد اینترنتی با همراهی شما دوست عزیز به پایان رساندیم. این روش‌ها فقط می‌تواند برای عبور از مرحل اول مناسب باشد. اگر خیلی سریع عمل بکنید، می‌تواند در خیلی از رشته‌ها وارد شوید؛ کل اینترنت را در شهر و کشورتان به خود اختصاص دهید. به واسطه کاهش ارزش ریال در برابر دلار و سایر ارزها افراد زیادی به دنبال حلقه مفقود شده کسب و کار با مشتریان بازار هدف هستند.

قبل اینکه خیلی زود دیر بشود،
خیلی سریع اقدام کنید،
آن قدر هم در چالش ایده‌یابی و غیره گیر نکنید؛
چون وقت تلف کردن بیشتر چیزی نیست،
پس قدرت درآمد اینترنتی را دست کم نگیرید!

شما نمی‌خواهید استارتاپ راه‌اندازی کنید؛ چون خودتان هستید و فقط خودتان پس فقط باید سریع عمل کنی چون ایده‌هایی که میابید ممکن توسط غول‌های اینترنتی زودتر از شما اجرایی شود. چون اوضاع اقتصادی در بازارهای سنتی چندان رو به راه نیست؛ خیلی از افراد الان به دنبال ایده‌های مختلف هستند. شما بارها دیدید که محصولی را تو بازار می‌بینید، چه جالب این ایده را من هم داشتم. ولی گفتن این حرف جز پشیمانی چیزی برای شما ندارد.

سرمایه ندارید یا تخصصی ندارید این‌ها بهانه‌ای بیش نیستند بلکه ترمزهای شما برای حرکت نکردن هستند. فقط هدف‌تان را کسب درآمد اینترنتی قرار بدهید نه با کلاهبرداری بلکه از طریق روش‌های درستی که می‌توانید در پکیج به آن دسترسی داشته باشید. ما در تیم مدیر آینده همراه‌تان خواهیم بود تا بتوانید به نتیجه برسید. زیاد هم به دنبال روش‌های رایگان و غیره نباشید.

من همیشه در دوره‌ها و مشاوره‌ها به این موضوع اشاره می‌کنم. اگر می‌خواهید شنا کردن یاد بگیرید، ۷ تا کتاب در مورد شنا هم بخوانید. باز نمی‌توانید تا زمانی که تو آب نپریدید به موفقیت برسید. یعنی شنا یاد نمی‌گیرید خودتان را عمدا بندازید تو آب تا شنا را یاد بگیرید. پس اگر جدی هستید و ایده‌ای دارید آن را سریع در کمتر از ۵ ثانیه شروع کنید، با اینکه نمی‌دانید اولین مرحله کدام است.

بهترین روش برای شروع کار این هست، که یک اقدام کوچکی را همین الان انجام دهید! موفقیت در کسب درآمد اینترنتی را شاخ غول شکستن ندانید. ولی واقعا به دنبال پله ترقی هستید خودتان را تو آب بندازید! وارد گود کسب و کار بشوید! تا قدم اول را برندارید قدم دوم هم به شما نشان داده نخواهد شد! به این سطح کاملا دست یافتم که تنها تفاوت افراد فقیر و ثروتمند فقط در عمل کردن و اقدام سریع است.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : کسب درآمد آسان , کسب پول از اینترنت , ایده کسب درآمد , , نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 193 تاريخ : جمعه 23 آبان 1399 ساعت: 23:16

آموزش کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی ( قسمت دوم )

استراتژی کسب درآمد مطلوب از سایت های همکاری در فروش فایل

همان طور که در آموزش های پیشین اشاره کردیم، برای کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی ، علاوه بر دانش و کسب مهارت های لازم، داشتن سه عنصر تلاش، پشتکار و صبر الزامیست. بنابراین اگر واقعا قصد دارید، به درآمد مطلوبی از این روش دست یابید، با جدیت تصمیم بگیرید که هر سه عنصر را در خود تقویت کنید و با برنامه ریزی مناسب، تمامی مراحل و گام های زیر را طی نمایید.

همچنین در نظر بگیرید که برای کسب درآمد مناسب از این روش، حداقل باید برای خود فرصتی ۴ ماه در نظر بگیرید و در این مدت سخت و موثر تلاش نمایید و تمامی نکاتی که در زیر بیان خواهد شد را رعایت و اجرا نمایید.

۱- عضویت در بهترین سیستم های همکاری در فروش فایل

سعی کنید بهترین سیستم های همکاری در فروش محصولات دانلودی را بشناسید و در آن ها عضو شوید. باید در سیستم هایی فعالیت کنید که علاوه بر رعایت اصول حرفه ای و سئو، از سابقه و پشتیبانی مناسب برخوردار باشند، تا خیال شما از بابت مسائلی همچون فروش مناسب و تسویه حساب منظم، راحت باشد.

عضویت در چندین سیستم معتبر، موجب می شود که محصولات شما ویترین های بیشتری برای نمایش داشته باشند و همچنین محصولات بیشتر و متنوع تری در اختیار شما برای بازاریابی قرار گیرد.

۲- تهیه محصولات با کیفیت و پرطرفدار

تمام تلاش خود را به کار ببندید تا محصولاتی متمایز و با کیفیت تولید نمایید. سعی کنید در زمینه هایی به تهیه فایل و محصولات دانلودی بپردازید که علاقه مند هستید ومتقاضیان زیادی نیز دارد. نیازهای زمان و جامعه را به خوبی درک کنید و از آن ها برای خود فرصت سازی نمایید.

۳- معرفی مناسب محصولات

برای معرفی محصولات خود از عکس و توضیحات جامع و مناسب استفاده کنید. تصاویر و توضیحات شما باید به اندازه کافی جذب کننده و متقاعدکننده باشد که خریدار بپذیرد که ارزش دارد برای تهیه این محصول، هزینه پرداخت کند.

۴- قیمت گذاری مناسب و تعیین سود مطلوب برای بازاریابان

برای محصولات خود، قیمتی مناسب تعیین کنید. نه خیلی ارزان بفروشید و نه گران. واقع بینانه و با علم به محصولات مشابه، قیمت محصول خود را تعیین کنید.

همچنین درصد مناسبی از بهای هر محصول را به بازاریابان تخصیص دهید. بی شک این کار موجب می شود، بازاریابان بیشتری، مشتاق به فروش محصول شما شوند و این یعنی تبلیغات هدفمند. فراموش نکنید که تبلیغات هدفمند،هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای سود بیشتر است.

۵- استفاده از بانک فایل های آماده و با کیفیت

بسیاری از سیستم های همکاری در فروش ، به صورت رایگان در اختیار شما بانک فایل قرار می دهند. همچنین شما می توانید از کافی نت ها و سایت های معتبر نیز اقدام به خرید بانک های اطلاعاتی ارزشمند کنید و با استفاده از آن ها محصولات دانلودی و آموزشی مناسبی برای فروش تهیه کنید.

مزیت این روش، در این است که وقت و انرژی بسیار کمی برای تولید فایل از شما خواهد گرفت و شما می توانید محصولات تولیدی خود را افزایش دهید.

۶- افزایش تعداد محصولات بارگذاری شده توسط شما

سعی کنید هر روز بر تعداد فایل ها و محصولات خود بیافزایید تا به مرور زمان به صورت تصاعدی، درآمد شما افزایش یابد.

در پلن کاری خود، برنامه ریزی کنید که در مدت زمانی کمتر از ۲ سال، بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ فایل ارزشمند، در سیستم های همکاری در فروش عرضه کنید.

۷- انتخاب محصولات پرطرفدار و بازاریابی برای محصولات خود و دیگران

از بین سایر محصولات فروشگاه فایل ، محصولاتی که پرطرفدار، سودآور و دارای پورسانت مناسب هستند را انتخاب نمایید و در کنار محصولات خود به تبلیغ و فروش آنان بپردازید. اگر با توجه به مجموعه آموزش های گام دوم ( شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ، وبسایت )، بسترهای مناسبی برای خود تهیه نموده اید، می توانید از آن ها برای تبلیغ و افزایش فروش استفاده کنید.

در این مرحله باید مهارت های بازاریابی خود را تقویت کنید. هرچقدر مهارت های بازاریابی شما افزایش یابد، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

۸- جذب زیرمجموعه فعال

می توانید با استفاده از تکنیک های جذب زیرمجموعه ، به معرفی سایت های همکاری در فروش فایل و جذب زیرمجموعه بپردازید. اگر در این امر موفق عمل کنید، در دراز مدت برای شما سود مناسبی به ارمغان خواهد آورد به همین راحتی کسب درآمد آسان با فروش فایل اتفاق افتاده است..

محاسبه ای انگیزشی برای میزان درآمد شما در سیستم همکاری در فروش فایل

اگر شما تمامی گام های فوق را مطابق با آنچه که فراگرفته اید انجام دهید، بدون شک پس از یکسال به درآمد مطلوبی دست خواهید یافت. در ادامه به صورت فرضی به میزان درآمد شما پس از یکسال خواهیم پرداخت.

تذکر: این محاسبات بر اساس فرض هایی که می شود، انجام می گیرد و میزان درآمدی که بدست می آید نه حداقل درآمد است نه حداکثر. میزان درآمد حقیقی شما بستگی به کیفیت و میزان تلاش شما دارد. درآمد واقعی شما می تواند کمتر یا بیشتر از این میزان باشد.

فرضیات

- شما در هر روز یک فایل ارزشمند در فروشگاه خود بارگذاری می کنید. در نتیجه پس از یکسال ۳۶۵ فایل ارزشمند خواهید داشت.

- میانگین قیمت فایل ها ۵۰۰۰ تومان است و به طور متوسط برای بازاریابان سود ۲۰% تعیین می کنید.

- پورسانتی که سیستم به ازای هر فروش و بابت خدمات از شما کم می کند، ۲۰ % است.

- پس از یکسال ۵۰۰ محصول پرفروش سایر کاربران را شناسایی کرده اید و برای آن ها نیز بازاریابی می کنید.

- میانگین پورسانت بازاریابی که شما برای فروش محصولات سایرین دریافت می کنید ۲۰% است.

- هر محصول شما در ماه فقط ۲ بار دانلود می شود.

- محصولات سایرین، که شما برای آن ها بازاریابی می کنید، در ماه فقط یکبار توسط شما به فروش می رسند.

محاسبات

طبق فرضیات فوق، سود شما از فروش هر محصول ۳۰۰۰ تومان خواهد بود و پورسانت بازاریابی شما برای فروش محصولات سایرین معادل ۱۰۰۰ تومان خواهد.

در نتیجه پس از یکسال، در هر ماه ۷۳۰ بار فایل های متعلق به شما دانلود می شوند که سود خالص آن برای شما، ۲۱۹۰۰۰۰ تومان خواهد بود.

علاوه بر این، برای ۵۰۰ محصول پرفروش نیز بازاریابی می کنید و در ماه فقط یکبار موفق به فروش هریک می شوید. در نتیجه در هر ماه ۵۰۰۰۰۰ تومان نیز از این راه بدست خواهید آورد.

بنابراین درآمد ماهانه شما پس از یکسال فعالیت برابر با ۲۶۹۰۰۰۰ تومان خواهد بود. در نظر بگیرید که اگر توانسته باشید زیرمجموعه مستقیم نیز جذب کنید، درآمد شما به مراتب بیشتر خواهد بود.

حال اگر همین روند را ادامه دهید و روزی یک فایل بر تعداد محصولات خود بیافزاید، پس از گذشت دو سال از آغاز فعالیت، ۷۳۰ فایل خواهید داشت و درآمد ماهانه شما حداقل ۴۸۸۰۰۰۰ تومان خواهد بود.

تذکرات مهم:

- ایجاد اکانت های متعدد غیرمجاز می باشد.

- آپلود هرگونه فایل دارای محتوای غیر انسانی، غیراخلاقی و یا مغایر با قوانین کشور به شدت ممنوع است.

- فایل هایی که بارگذاری می کنید باید توسط شما تهیه شده باشد و حقوق دیگران را تضییع نکند.

- ویژگی ها و توضیحاتی که برای محصول قید می کنید باید با اصل محصول مطابقت داشته باشد.

 

 

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : فروش فایل , کسب درآمد اینترنتی , کسب درآمد از فایل , سیستم فروش فایل, افزایش فروش فایل , , نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 180 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 3:00

شیوه کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی ( قسمت اول )

دنیای امروز، دنیای اطلاعات است و روز به روز بر ارزش کسب اطلاعات و دانش افزوده می شود. در نتیجه تمایل به آموختن و فراگرفتن نیز در حال افزایش است. این را می توانید از آماری که آمازون در سال ۲۰۱۳ منتشر ساخت به راحتی دریابید. این غول بزرگ در سال ۲۰۱۳ اعلام می کند که فروش کتاب و محصولات دانلودی این سایت برای اولین بار رکورد تاریخی زده و به مراتب بیشتر از فروش محصولات فیزیکی این سایت بوده است. همچنین پیش بینی می شود که فروش کتاب های دانلودی در سال ۲۰۱۷ به بیش از ۱۰ میلیارد دلار برسد. بنابراین هیچ شکی در اینکه محصولات دانلودی و آموزشی در زمینه های مختلف می توانند فروش مناسبی بدست بیاورند و سودی مناسب برای شما فراهم سازند وجود ندارد.

از طرفی اکثریت ما در طول زندگی خود، جزوات، تحقیقات و مطالب آموزشی زیادی را تهیه می کنیم که بعد از مدتی برای خودمان دیگر استفاده خاصی ندارند اما برای دیگران می توانند بسیار سودمند واقع گردند. دقیقا همین جاست که جرقه کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی زده می شود. در حقیقت شما کلی جزوه، مقاله، تحقیق، پایان نامه و مهارت های ارزشمند دارید که می توانید آن ها را به محصولات دانلودی تبدیل کنید و برای فروش عرضه نمایید.

حال که با منطق و اساس شکل گیری این روش آشنا شدیم و از پرسود بودن آن اطمینان حاصل کردیم، بهتر است به سراغ بسترهای فروش محصولات دانلودی ، یعنی سیستم های همکاری در فروش فایل برویم.

سیستم های همکاری در فروش فایل

شما برای عرضه و فروش محصولات دانلودی خود، نیاز به بستری دارید که تمامی اصول حرفه ای در آن رعایت شده باشد تا محصولات شما در دسترس دیگران قرار بگیرد و از فروش آن ها به سود مناسبی دست یابید. می توانید خودتان دست به کار شوید و شروع به راه اندازی سایت فروش فایل کنید. اما بدون شک، این کار نیاز به اندکی هزینه کردن، کسب مهارت های لازم و تلاش و صبر زیاد دارد. حتی اگر موفق و خوب عمل کنید باید حداقل حدود دو سال به کسب و کارتان فرصت دهید تا کم کم به سود دهی برسد.

اما اگر می خواهید تمرکز خود را روی تهیه محصولات دانلودی بگذارید و بقیه کارها از جمله طراحی سایت، بازاریابی، تبلیغات، فروش و پشتیبانی را به دیگران بسپارید، اینجاست که پای سیستم های همکاری در فروش به میان کشیده می شود و می توانید با کمک آن ها خیلی سریع، کسب درآمد را آغاز نمایید.

سیستم های همکاری در فروش معتبر تمامی این کارها را به صورت حرفه ای و رایگان برای شما انجام می دهند و فقط در بخشی از سود شما شریک خواهند شد. به عنوان مثال، از هر محصولی که بفروش می رسد ، مبلغی (مثلا ۲۰%) را به عنوان پورسانت خود بر می دارند.

اساس فعالیت سیستم همکاری در فروش فایل

سیستم همکاری در فروش فایل با فراهم ساختن بستری مناسب برای فروش فایل، این امکان را برای  شما فراهم می سازد که فایل های قابل دانلود خود را برای فروش ارائه نمایید. این سیستم ها سعی می کنند تمام اصول مربوط به طراحی، تبلیغات، سئو و غیره را در بسترهای خود لحاظ کنند تا محصولات شما دیده شود و به فروش برسد. از طرفی کاربرانی که به عنوان بازاریاب در این سیستم ها فعالیت دارند، با جذب مشتری برای فایل های شما، افزایش فروش را تضمین می کنند.

بنابراین شما فایل های خود را در سایت های همکاری در فروش فایل بارگذاری می کنید. آن ها با ابزارهایی که در اختیار دارند برای شما مشتری می یابند و تمام پروسه فروش، دریافت پول از مشتری و تحویل محصول را برعهده می گیرند و در نهایت بعد از کسر پورسانت ها، درآمد شما را به حسابتان واریز می کنند.

همچنین در این سیستم ها، قادر هستید تمام فایل هایی که قابلیت دانلود دارند را بفروشید. انواع مقالات، تحقیق، پایان نامه، نرم افزار، قالب وبسایت، طرح توجیهی، کتاب و غیره.

همان طور که از توضیحات فوق مشخص است، اگر این فرایند صحیح انجام پذیرد، تمامی طرفین راضی خواهند بود و به اندازه سهم خود، سود خواهند کرد.

خریدار با قیمتی مناسب، محصولی را که نیاز داشته، تهیه کرده است. فروشنده با تهیه یک محصول دانلودی مناسب به فروش و سودی مطلوب و احتمالا پایدار دست یافته است. سایت همکاری در فروش فایل به ازای هر فروش، پورسانت خود را دریافت می کند و علاوه بر تامین هزینه ها به سود مطلوبی دست خواهد یافت و بازاریابان نیز بدون تولید محصول و تنها با تبلیغ و فروش محصولات برتر و پرفروش می توانند به اندازه سهمی که فروشنده برایشان تعریف کرده است، پورسانت دریافت نمایند.

راه های مختلف کسب درآمد در سیستم های همکاری در فروش فایل

تقریبا در تمام سیستم های همکاری در فروش فایل و محصولات دانلودی که از اعتبار و کیفیت لازم برخوردارند و ما در میلیونر باش خدمت شما عزیزان آن ها را معرفی خواهیم کرد، سه روش زیر برای کسب درآمد کاربران فراهم گردیده است.

کسب درآمد از فروش فایل های خود

سیستم های همکاری در فروش به سه شکل این امکان را در اختیار شما قرار می دهند:

- پنلی در اختیار شما می گذارند تا بتوانید محصولات دانلودی خود را در آن بارگذاری نمایید و فایل های خود را در کنار دیگر محصولات سایت برای فروش عرضه کنید.

- یک فروشگاه فایل مجزا برای شما راه اندازی می کنند و شما قادر خواهید بود تمام محصولات خود را در آن قرار دهید و به تبلیغ برای فروشگاه خود بپردازید.

- تلفیقی از هر دو روش فوق را در اختیار شما قرار می دهند.

کسب درآمد از بازاریابی و فروش فایل های دیگران

در سایت های همکاری در فروش فایل ، علاوه بر کسب درآمد از فروش فایل های خودتان، می توانید با تبلیغ و فروش فایل های دیگران، پورسانت مناسبی دریافت کنید.

تعداد زیاد فایل و تنوع موضوعی فایل ها در این سیستم ها فرصت خوبی برای بازاریابی ایجاد می کند و درامد خوبی نیز به همراه خواهد داشت.

بنابراین در سیستم همکاری در فروش فایل ، حتی اگر شما محصول دانلودی خاصی تولید نکنید، بازهم می توانید با انتخاب محصولات دانلودی پرطرفدار و بازاریابی و فروش آن ها به درآمد مناسبی دست یابید و روش های افزایش فروش فایل زیادی وجود دارد.

کسب درآمد از جذب زیرمجموعه

علاوه بر روش های فوق، شما می توانید با تبلیغ سیستم های همکاری در فروش فایل و جذب کاربران جدید، به کسب درآمد بپردازید.

هر کاربری که از طریق لینک بازاریابی شما در این سیستم ها ثبت نام کند، زیرمجموعه شما خواهد شد و به ازای هر فروشش، پورسانتی به شما تعلق خواهد گرفت.

 

مطلب درباره شیوه کسب درآمد از فروش فایل ادامه دارد ....

 

 

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : فروش فایل , کسب درآمد , محصولات دانلودی , کسب پول از فایل , افزایش فروش , نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 192 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 2:47

توصیه درباره مشاغل خانگی

چند نکته ساده و حیاتی برای کار در منزل و جهت رشد و توسعه کسب درآمد خانگی ارائه می شود که می تواند برای فعالان در عرصه کسب و کار خانگی و به ویژه زنان خانه دار مفید باشد . مشاغل خانگی باید در کشورمان مورد توجه قرار گیرد و یکی از راههای کم کردن فشار اقتصادی و همچنین بیکاری توجه به کسب و کارهای خانگی و رونق انها می باشد.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان مثل ایتالیا ، کره جنوبی ، تایوان ، چین ، آمریکا مشاغل خانگی و کسب درآمد از این طریق از طریق دولتها مورد توجه فراوان است و با حمایتهای مالی و معنوی تلاش دارد تا این مشاغل را تقویت کند .

 

برخی از توصیه ها درباره مشاغل خانگی :

 

- با کارفرمای خود صمیمی باشید و سعی کنید راه‌های ارتباطی مختلفی با آنها ایجاد کنید؛

 

- ممکن است در برخی موارد برای پرداخت هزینه پروژه به مشکل بخورید که بهتر است دوستانه این موضوع را حل کنید؛

 

- همیشه در مورد پرداختی‌ها با کارفرمای خود توافق کنید و یک تاریخ مشخص در نظر بگیرید؛

 

- قبل از شروع کار از آنها بخواهید که هدف خود از انجام پروژه را به طور کامل به شما اعلام کنند؛

 

-  در صورت وجود ایراد و مشکل، سعی کنید در کمال آرامش آنها را برطرف کنید و زمان کافی به انجام پروژه اختصاص دهید؛

 

- به دنبال راهکارهای تمرکز و افزایش کسب درآمد خانگی باشید و در نظر داشته باشید هر چه سطح درآمد مشاغل خانگی افزایش یابد استمرار کسب درآمد خانگی بیشتر و طولانی تر خواهد بود.

 

- هیچ وقت سرعت در انجام کار را بر کیفیت آن ترجیح ندهید و سعی کنید که درآمد در اولویت دوم شما باشد؛

 

- همیشه به تنوع کاری خود فکر کنید تا از محیط منزل و شرایط کار در آن دل زده نشوید؛

 

- اگر مسائل مختلف میزان کار شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اتاق کار خود را همانند یک دفتر درست کنید؛

 

- زمان فعالیت خود در مشاغل خانگی را همانند کارهای دولتی و دائمی تنظیم کنید؛

 

- دنبال تنوع کسب درآمد در زمینه مشاغل خانگی باشید و اینکه انواع روش های کسب درآمد خانگی را تجربه کنید ومناسب ترین و پردرآمدترین آن را که در بازار خواهان و مشتری دارد مورد توجه قرار دهید.

 

- استراحت کنید و سعی کنید از کار خود لذت ببرید.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : مشاغل خانگی , کسب درآمد در خانه , کسب پول در منزل, نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 161 تاريخ : جمعه 9 آبان 1399 ساعت: 23:10

موفقیت در کسب درآمد خانگی

در این مطلب قصد ندارم تا به مزایا و معایب کسب و کارخانگی و شیوه کسب درآمد در منزل بپردازم که طبیعتاً با کمی جستجو می‌توانید به نظرات بیشتری در این زمینه برسید. اما در اینجا به چند راز موفقیت در مشاغل خانگی اشاره می کنم که احتمالاً در هیچ وبسایت یا منبع دیگری نخواهید یافت و بیشتر تجربه تیم کاری ماست که در اختیار شما قرار می‌گیرد:

1. با هرکسی که چیزی می‌داند در ارتباط باشید

در بندهای قبلی به این نکته اشاره کردیم که یادگیری و خلاقیت برای کار در منزل حیاتی است. هر چه توانایی فرد در یادگیری مهارت‌های مختلف بالاتر باشد، شانس موفقیت او در کسب درآمد و به دست آوردن موقعیت شغلی، بالاتر خواهد بود. بنابراین، فردی که قصد موفقیت در این حوزه را دارد، باید با افراد مختلف در ارتباط باشد و حتی الامکان از آنها نکات و موارد ریز و درشت را یاد بگیرد. مهم نیست که نقطه مورد نظر تا چه اندازه بزرگ و یا تأثیر گذار باشد، بلکه در هر صورت از این نکات می‌توان برای بخش‌های مختلف کار خود استفاده کنید و این موضوع به شما کمک شایانی خواهد کرد.

2. به مرور زمان برای خود برند باشید

بدون شک بعد از مدتی فعالیت به صورت کسب درآمد خانگی ، به اندازه کافی شناخته شده خواهید بود و احتمالاً ده‌ها و شاید صدها نفر با شما در ارتباط هستند. این بهترین فرصت برای شما برای تبدیل شدن به یک برند است و می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در حوزه مترجمی و نویسندگی سایت فعالیت می‌کنید، باید سعی کنید که از طرق مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های ارتباطی مختلف، وبسایت‌ها و سایر شیوه‌های تبلیغاتی، خود را به افراد دیگر معرفی کنید و از این طریق یک برند معتبر برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

3. برای تمامی فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی کنید

خوبی کار در منزل این است که شما تنها به یک حوزه خاص محدود نیستید و با یادگیری در هر بخشی می‌توانید برای خود یک فعالیت ایجاد کنید. این موضوع باعث می‌شود که در بلندمدت تنوع فعالیتی شما بالا رود و مشتریان شما در گروه‌های مختلفی قرار گیرند که سفارش هر کدام از آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. این وضعیت هم می‌تواند یک خبر خوب و هم یک خبر بد باشد. خوب از این لحاظ که شما در کار خود موفق بوده‌اید و از این به بعد می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. اما بد از این لحاظ که نیاز به برنامه‌ریزی به صورت بلندمدت و کوتاه‌مدت خواهید داشت تا بتوانید سفارشات مختلف را انجام دهید و در مسیر خود موفق عمل کنید.

 

4. تحقیق کنید و بجنگید

اگر کمی غر بزنید و اشباع بودن بازار کار را سرزنش کنید، ما هم به شما حق می‌دهیم. اما اگر صرفاً بنشینید و تمام وقت خود را به غر زدن و گلایه کردن بگذرانید، مطمئناً با شما مخالف هستیم. مهم‌ترین و اصلی‌ترین اصل در موفقیت، تلاش و رقابت است. اگرچه بازار کار اشباع است، اما مطمئن باشید که یک کارفرما هیچ وقت از  نیروی کار با استعداد و قوی چشم پوشی نمی‌کند و به مرور زمان برای خود کار پیدا خواهید کرد.

گاهی لازم است در مورد فعالیت خود و نحوه کسب درآمد تحقیق کنید و به کسب اطلاع در مورد رقبای خود بپردازید. گاهی شناخت رقبای قوی‌تر و نحوه فعالیت آن‌ها می‌تواند یک راهنمای خوب برای موفقیت در کار در منزل باشد. همچنین می توانید درباره مشاغل خانگی زنان فرضا مشاغل خانگی فاقد مهارت برای زنان و یا درباره مشاغل خانگی تخصصی برای زنان تحقیق کنید و اقدام به راه اندازی این نوع مشاغل کنید. این کار بستگی به نوع نگاهتان دارد که چه نوع کسب درآمد خانگی و متناسب با کدام جنسیت را بخواهید انجام دهید.

 

5. زنجیر مشتریان بسازید

در مشاغل خانگی ارتباط با مشتریان بسیار کمتر است و شما با افراد کمتری سر و کار دارید. اگر چه از لحاظ روحی و روانی این موضوع به سود شماست، اما از لحاظ بازاریابی و تبلیغات نمی‌تواند کمک چندانی به شما بکند. در اینجا، علاوه بر داشتن یک پروفایل مناسب و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از مشتریان برای بازاریابی غیر مستقیم بهترین راهکار است. در این شیوه باید از مشتریان خود بخواهید که شما را به افراد دیگر معرفی کنند تا از این طریق بتوانید مشتریان بیشتری در هر حوزه جذب کنید.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : مشاغل خانگی , کسب درآمد خانگی , شغل خانگی, نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 177 تاريخ : جمعه 9 آبان 1399 ساعت: 22:56

بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا آنلاین مارکتینگ (Online Marketing)، یک روش بازاریابی‌ست که در آن، از ابزارها و رسانه‌های آنلاین استفاده می‌کنند.

فواید و مزایای تبلیغات اینترنتی

اگر بخواهیم قبل از شروع به اصلی ترین فواید و مزیت های تبلیغات اینترنتی اشاره کنیم می توانیم از این موارد نام ببریم:

  1. دسترسی هدفمند به مخاطبین
  2. هزینه پایین رسانه ای
  3. عدم محدودیت زمانی در دسترسی به مخاطبین
  4. دامنه انتظار بالا
  5. هزینه عملیاتی پایین
  6. قابلیت ارزیابی اثربخشی دقیق

تبلیغات بصری (Display Advertising)

با این روش کم و بیش آشنا هستیم.
در تبلیغات بصری، بنر یا عکسی با محتوای تبلیغاتی شرکت شما، در وبلاگ یا وب سایت پربازدید (و ترجیحا مرتبط) دیگری، به نمایش گذاشته می‌شود.

این روش، می‌تواند به طرز مطلوبی سطح آگاهی مخاطب را نسبت به شما، بالا ببرد.
بسته به اهدافتان می توانید یا به طور کلی برند خود را معرفی کنید و یا برای مثال برای کمپین نوروزی‌تان مخاطب جذب کنید.

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)

با توجه به نامش، در این روش مخاطبان را با ایمیل‌های تبلیغاتی، مورد هدف قرار می‌دهید.
 

بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing)

بازاریابی درون گرا بسیار کلی‌تر از مدل آنلاین آن است.
اما در بازاریابی آنلاین، این روش این گونه عمل می‌کند که برای مثال شما با رایگان در اختیار گذاشتن اطلاعات و مقالات علمی مرتبط با محصولات و یا خدمات برند خودتان، مخاطبان خود را جذب می کنید. اهمیت بازاریابی درونگرا برای کسب درآمد کاملا مشخص است.

مهم ترین روش پیاده‌سازی آن، بازاریابی محتوایی می‌باشد.

بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)

در این بخش، مخاطب در حالی که دنبال راه حل مشکل خود در اینترنت می‌گردد، نام برند شما را به عنوان اولین نتایج جست و جو می‌بیند.

روش کار آن هم این طور است که بودجه‌ای را در نظر می‌گیرید و به گوگل می‌دهید، تعدادی عبارت انتخاب می‌کنید و گوگل شما را در جست و جوی آن نتایج در رتبه‌های نخست نشان می‌دهد، پس از آن به ازای هر کلیک، مبلغی را از شما کم می‌کند.

مبلغی که به ازای هر کلیک می‌پردازید بنا به درجه سختی، میزان جست و جو و… متغیر است.
نکته جالب این که می‌توانید تعیین کنید که در چه ساعت و روزی، از چه موقعیتی (مثلا ایران، فرانسه، ونیز و… را می‌خواهید) کاربران بتوانند وب‌سایت شما را در نتایج ببینند.

بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)

با سئو (SEO)، شما کلمه و عبارت مرتبط با کسب و کارتان را در نتایج جست و جوی موتورهای جست و جو مانند گوگل تا رتبه‌های اول بالا می‌آورید.
تفاوت این روش با قبلی این است که در SEO شما خودتان بالا می‌آیید و گوگل شما را یک شبه بالا نمی‌آورد!

به ازای کلیک‌ها دیگر لازم نیست پولی پرداخت کنید، منتها رساندن وب‌سایت شما در کلمات کلیدی رقابتی مستلزم ۲ تا ۶ ماه زمان است و این روش نیازمند نیروهای متخصص در این حوزه می‌باشد تا هم بتوانید به موقع نتیجه بگیرید و هم بتوانید بر روی ماندگاری نتایج خود حساب کنید.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

همانطور که از نام این بخش برمی‌آید، این روش (بازاریابی رسانه های اجتماعی) با استفاده از شبکه‌های اجتماعی بزرگ به عنوان رسانه تبلیغاتی، نام برند شما را در خاطر مخاطبان هک می‌کند. اهمیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی بسیار بالا می باشد.

بازاریابی زنجیره‌ای

در این روش، شما به خرده فروشان اینترنتی، تبلیغاتچی‌های آنلاین و یا طراحان وبلاگ، بودجه‌ای را اختصاص می‌دهید تا برای برند شما، مطلب بنویسند.

دلیل اهمیت بازاریابی اینترنتی

اینترنت توانایی ارتباط با میلیون‌ها انسان در جای جای دنیا را دارد. و می‌تواند برای شما بازارهای هدفی تازه و جهانی تعریف کند. این روش نسبت به دیگر روش‌ها، کم هزینه‌تر و پربازده‌تر می‌باشد.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی اینترنتی , بازاریابی آنلاین , بازاریابی ایمیلی , , نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 181 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 23:21

بازاریابی آنلاین شاخه بسیار مهمی در انواع بازاریابی است که با گذر زمان اهمیت آن به دلیل افزایش تعداد کاربران فضای مجازی و تأثیرگذاری بیشتر آن بر زندگی و تصمیم‌گیری‌های افراد، روز به روز بیشتر می‌شود. استراتژی‌های بازاریابی آنلاین نیز بسیار گسترده و متنوع‌اند و برای کسب تخصص در این زمینه باید زمان زیادی را صرف کنید. در این مقاله برخی از مهم‌ترین استراتژی‌ها معرفی می‌شوند.

بازاریابی آنلاین شاخه بسیار مهمی در انواع بازاریابی است که با گذر زمان اهمیت آن به دلیل افزایش تعداد کاربران فضای مجازی و تأثیرگذاری بیشتر آن بر زندگی و تصمیم‌گیری‌های افراد، روز به روز بیشتر می‌شود. تمامی اقداماتی که برای به‌صورت آنلاین و در بستر اینترنت در راستای اهداف مارتین خود انجام می‌دهید، آنلاین مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین نامیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از آنلاین مارکتینگ، تعیین استراتژی است. در این نوع مارکتینگ نیز مشابه سایر انواع مارکتینگ، لازم است در ابتدا با تعیین اهداف، شناسایی مخاطبان و بازار، تعیین بودجه و … به تعیین استراتژی‌های اصلی بپردازید و سپس بر اساس استراتژی‌های منتخب، نسبت به تدوین برنامه‌های عملیاتی و اجرایی اقدام کنید. استراتژی‌های بازاریابی آنلاین نیز بسیار گسترده و متنوع‌اند و برای کسب تخصص در این زمینه باید زمان زیادی را صرف کنید. در این مقاله برخی از مهم‌ترین استراتژی‌ها معرفی می‌شوند.

اصول بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی مختص آنلاین مارکتینگ نیست اما به قدری در این نوع مارکتینگ اهمیت دارد و مورد توجه است که بسیاری آن را مختص فضای مجازی و اینترنتی می‌دانند. اینترنت بستر مبادله اطلاعات است و بسیاری از کاربران برای یافتن محتوا به آن مراجعه می‌کنند؛ بنابراین محتوا اهمیت بسیار زیادی در این فضا دارد. اگر قصد دارید تا در فضای اینترنتی به بازاریابی بپردازید، یکی از استراتژی‌ها با احتمال موفقیت بالاتر، بازاریابی محتوایی است. در صورتی که این استراتژی را برای جلب کاربران استفاده نموده باشید، باید به تولید محتواهای مفید و کاربردی بپردازید. در واقع شما با تولید محتوای جذاب و مفید، کاربران را به سمت سایت خود جلب می‌کنید. این استراتژی همیشه کارساز است البته دقت کنید کیفیت محتوا می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد. محتواهایی که تولید می‌کنید می‌توانند نوشتاری، صوتی، ویدئویی و … باشند.

بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو

در فضای اینترنتی، موتورهای جست و جو به ویژه موتور جست و جوی گوگل اهمیت زیادی دارد. اغلب کاربران فضای مجازی خدمات و محصولات مورد نیاز خود را از طریق جست و جو با موتور ها می‌یابند. موتورهای جست و جو بر اساس الگو ها و الگوریتم‌هایی، سایت‌ها را بررسی و اولویت‌بندی نموده و بر اساس اولویت به کاربران نمایش می‌دهند. یک استراتژی بازاریابی آنلاین این است که شما با انجام مجموعه‌ای از اقدامات در اولویت جست و جوی موتور ها قرار بگیرید. به این اقدامات اصطلاحاً سئو گفته می‌شود. در واقع با این استراتژی شما از طریق گوگول یا سایر موتورهای جست و جو که مورد اعتماد کاربران هستند به آن‌ها معرفی می‌شوید. تولید محتواهای با کیفیت و به صورت منظم از جمله اقداماتی است که می‌تواند جایگاه سئو شما را به صورت چشمگیری بهبود ببخشد. برای بهبود جایگاه سئو سایت خود، لازم است تا مشاوران و متخصصان سئو همکاری کنید.

اهمیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی در بازاریابی آنلاین دارد. یکی از استراتژی‌ها و انواع آنلاین مارکتینگ، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. در واقع در صورتی که این استراتژی را انتخاب کرده باشید، لازم است تا به تبلیغ و معرفی خدمات و محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی بپردازید. بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر از طریق شبکه‌های اجتماعی با کاربران خود ارتباط برقرار می‌کنند. این استراتژی می‌تواند بستر ارتباطی بسیار مناسبی با مشتریان باشد و اعتماد آن‌ها را به شما بیشتر نماید. برگزاری مسابقات نیز از جمله اقداماتی است که در آنلاین مارکتینگ از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و بسیار مورد توجه است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق شبکه‌های اجتماعی برای تولید محصول و خدمات یا حتی برای بازاریابی ایده جمع‌آوری می‌کنند. برای موفقیت این استراتژی، اهمیت زیادی دارد که شبکه اجتماعی را درست انتخاب کنید. انتخاب صحیح شبکه اجتماعی نیز وابستگی زیادی به شناخت از مشتریان دارد.

بازاریابی آنلاین با تبلیغات در گوگل

اگر قصد دارید تا در بازاریابی آنلاین موفق عمل کنید، لازم است تا به گوگل توجه ویژه‌ای داشته باشید. اغلب کاربران به گوگل اعتماد دارد و از آن به صورت گسترده استفاده می‌کنند. در صورتی که از امکانات تبلیغاتی گوگل همچون google adsense استفاده کنید می‌توانید سرعت و بازده عملیات بازاریابی خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. برای مثال در صورتی که تبلیغات شما با استفاده از google adsense نمایش داده شود، علاوه بر این که بازدید از تبلیغ شما به مقدار بسیار زیادی افزایش می‌یابد، هر کلیک بر روی تبلیغ می‌تواند برای شما منبع درآمد نیز باشد.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بازاریابی آنلاین است که برای ارتباط با مشتری و وفادار سازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع بازاریابی شما می‌توانید با استفاده از ارسال ایمیل به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه، محصولات و خدمات جدید را به آنان معرفی کنید.

کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام...
ما را در سایت کسب درآمد اینترنتی ،کسب و کار خانگی ، استخدام دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی محتوایی, نویسنده : پول یاب poolyabi بازدید : 162 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 22:32